04 June 2012

Tempahan Header dan Banner Percuma Untuk Pengomen yang terpantas .


Assalamualaikum, Okay, nak header dan banner percuma ? Komen cepat .

Pengomen yang pertama akan mendapat :
Header dan banner .

Pengomen kedua akan mendapat :
Header dan banner .

Pengomen yang ketiga akan mendapat :
Header

Pengomen yang keempat akan mendapat :
Header

Pengomen yang kelima akan mendapat:
Header .

Apa yang korang perlu komen .
Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana ____________ . Dan saya mahukan header doodle part ___________ yang berwarna _________. (pilih kat sini doodle). Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna __________. (cari kat sini kod warna), dan font header yang saya inginkan ialah  ___________(pilih font) .

Taip betul-2 ye. Takde correction dah. Untuk sesiapa yang tulis ikut suka/tidak kesah  tidak dikira sebagai pengomen. Dan, resultnya korang tengak sendiri lepas aku dah publish semua komen .

P/s : untuk yang nak tempah template RM5 (temasuk header dan banner), boleh klik sini .

Update
Komen yang tak dipublish tak diterima sebab ada yang tak isi dengan betul. Baca elok-2 ye .
You may leave your comment :)

10 comments:

  1. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana mish apple sangat kreatif. Dan saya mahukan header doodle part 7 yang berwarna pink Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #F52887 dan font header yang saya inginkan ialah Cartoon Relief

    ReplyDelete
  2. saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana saya ingin menyerikan lagi blog saya yang hambar and saya tahu mish apple merupakan seorang yang sangat kreatif dalam membuat header dan banner yang comel . Dan saya mahukan header doodle part 4 Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna Magenta 1 #F433F FTF dan font header yang saya inginkan ialahMinthee Limo by Fizzetica DepokAsiana TypeFoundry

    ReplyDelete
  3. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana mish apple mempunyai idea yang kreatif mengikuti kehendak remaja pada masa kini . saya juga mahu menceriakan blog saya dengan doodle dari mish apple yang comel. Dan saya mahukan header doodle part 4 yang berwarna purple Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #F433FF dan font header yang saya inginkan ialah FTF Minthee Limo by Fizzetica DepokAsiana TypeFoundry

    ReplyDelete
  4. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana Simple dan cantik . Dan saya mahukan header doodle part 7 yang berwarna biru. Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #2B65EC. dan font header yang saya inginkan ialah Old School .

    ReplyDelete
  5. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana mish apple idola blogger saya dan dia sungguh kreatif melakukan apa sahaja.Dan saya mahukan header doodle part 5 yang berwarna merah.Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #B93B8F,dan font header yang saya inginkan ialah Lace

    ReplyDelete
  6. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana sebelum ni mmg mish apple yang make over blog saya :) . Dan saya mahukan header doodle part 6 yang berwarna pink (yg last skali tu). Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna Violet Red3. dan font header yang saya inginkan ialah Fancy-Decorative-Alphabits Squared by Heather T.(pg 2) . TQ ^^

    ReplyDelete
  7. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana hasil kerja mish tersangatlah comel dan memikat hati saya . Dan saya mahukan header doodle part 2 yang berwarna purple. Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #D462FF, dan font header yang saya inginkan ialah Lace

    ReplyDelete
  8. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana header dan banner mish apple sangat cantik dan kreatif. Dan saya mahukan header doodle part 3 yang berwarna kelabu. Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #6A287E, dan font header yang saya inginkan ialah http://www.dafont.com/buy-more.font.

    ReplyDelete
  9. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana blog mish apple sangat cute dan menarik.Dan saya mahukan header doodle part 1 yang berwarna ungu. Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #C38EC7, dan font header yang saya inginkan ialah Pineapple

    ReplyDelete
  10. Saya mahu header dan banner daripada mish apple kerana 1st saya suke warne PINK, 2nd, mish apple sgt kreatif, 3rd, sbb sye new blogger,xpndai nak edit cntik2 sndiri..heee :( . Dan saya mahukan header doodle part 7 yang berwarna PINK .. Dan header yang saya inginkan ialah kod berwarna #F660AB ., dan font header yang saya inginkan ialah THE SNAILS .

    *adkah sya terlambat 6 hari sis ? sy baru tau nim pn dari blogger lain.. harap sgt sis mmbantu :)

    ReplyDelete